Followers

Monday, December 3, 2012

anjing!

dekat site office aku banyak anjing. then petang petang sekarang kan hujan. kadang kadang aku tido je dalam site office.

banyakkk lagi sebenarnya stray dogs yang datang menumpang teduh.
tumpang teduh je tau. bukan bela. tapi sebab dah kasik makan leftover dah beberapa kali, anjing tu mungkin dah anggap tuan kot. tapi takpe, jaga kan office kira takpe kann



orang call pun aku malas nak angkat.

tiba tiba bunyi hon dekat luar. ni mesti shahrul sebab dia call aku tak angkat. hehe.


"sini kejap eena. aku taknak lah turun ada anjing"

"ape kau cakap?"

"anjing"

"pergh abes aku tak payah takut anjing pulak? baik kot anjing ni"

"hahha. dah. guardhouse ko dah siap belum"

"dah, tinggal tingkap je nak pasang"

"lain semua dah?"

"longkang cat pintu semua dah"

"oke tu je"

"kay"

pastu dia drive away.




motif ingat aku selama ni bela ke anjing tu? gesel gesel peluk peluk? haha.

dulu bulan puasa pun ada sekali dia datang pun taknak turun kereta. aku pulak taknak pergi dekat sebab panas. suruh masuk porch je taknak. dua dua merengek taknak mengalah.

last last dia terus pergi je tak cakap ape ape. tak penting sangat la tu kot. aku memang mengada tak tentu pasal. dia pun sama. lagipon selalu kutok aku mengada.


cis.

No comments:

Post a Comment