Followers

Thursday, August 4, 2011

tweelog - i'm blogging my tweets!

bukan aku tamau blog, just that i let the words flows, too muvch macam serabut aku baca balik.
so i tweet instead.




- yea yea i have yet to establish a good codes of good communication at working environment.

- #jakun. nuff said!

- unplanned mimpi! mebi sebab sama nasib ngan osmet kot gaji belom masuk. asek sebut bila nak gaji je :(
 eena 
@ 
3 Aug

- nottyninie neh ingatkan cabin neh panas? padahal ade aircond!

- like seriously! baring sesuka hati dan berbantalkan A4 papers! haha

- dah biase dapat scholar on time la katekan. dah la gaji aku masuk secara cek, dah bank in karang kene tunggu lagi 2-3 hari baru jadi duet.

- tu belum kira suka jerit panggil osmet aku lagi every ohter hour.. ok ekceli not my boss, my osmets'

-ye la, technically speaking, bukan aku pun the one yang buat inspection, aku tukang witness je padahal.

-so aku gi keje lambat! ekeke. tapi skali subcon kencing. ok takdela, die kensel tamau hapdet.

No comments:

Post a Comment